View Single Post
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
401
Leger er nok stortsett forsiktig med å skrive ut smertestillende, min erfaring.

Har kronisk sykdom som ved utbrudd gir ekstreme smerter, slik at jeg må være innlagt på sykehus kun for å få Oxynorm sammen med Ketorax (intravenøst), å det er bare kjempe deilig når jeg er skrevet ut å det går noen uker så abstinensene er borte, for man lever i tåka.

Men vær forsiktig med å ta mer enn 4 gram paracetamol i døgnet, har selv prøvd å være "mann" og bare ta paracet ved smerter fordi det alltid skal være ett slit å få noe annet, og endt opp med å ta en hel pakke på en arbeidsdag, hvor det har endt på akutten på kvelden pga overdose og overbelasta lever...noe som jeg kan skrive under på at gjør JÆVELIG!!! vondt. Prøv isåfall heller å snakk fornuft med legen.... skal riktignok sies at den gangen jeg tok overdose på paracet fikk jeg skrevet utt 100 pakk med tramadol med engang.... synd at det skal være så vanskelig men.

Riktig at legen skal være forsiktig med å skrive ut sterke smertestillende syntes jeg om du har missbrukt før, men alt har sin grense, du kan få en jævelig vondt død av paracetamol kjøpt på kiwi også!