View Single Post
Sitat av Lady88 Vis innlegg
Hehe.. Hei hei.

Jeg må innrømme og ikke ha lest helt igjennom alle innleggene.. men. vil bare si et par ting av det JEG tror på.. eller hva skal jeg si.. Håper på..:P

Jeg har alltid trodd på Gud. han gir håp, tro, kjærlighet, støtte osv osv osv. Gud er der for deg! ja.. om vi snakker om Allah eller Gud, samme hvilken religion.. Han er en å gi skylden på..
Ja, religion er makt.. men det er jo godt for det.. det gir menneske noe å "leve" for. Men nok om det..

Greit vitenskap er nok svaret. jeg får vondt inni meg selv hver gang jeg nå sier at GUD FINNES IKKE!!
Men hallo.. ikke på den måten makten og pengene har skapt han på..
men Gud finnes i deg!!! Energien vi alle mennesker har. Det er Gud. Kall det hva du vil.. men Gud Betyr faktisk "DEG"
Og ha tro på seg selv, og den allmektige Energien som strømmer rundt oss hele tiden.
Jeg er enig med mange her inne. men på forskjellige måter.. vi er skapt av energi, og det kommer vi alltid til å være..
Bruk energien inni deg, og du Finner "GUD"
Er vel derfor religion fungerer også. fordi masse mennesker med en slik stor tro "Energi" møtes og lager positiv energi.

Jeg sørger over at han ikke finnes, slik jeg har manifisert han hele livet..
men tro på energiens makt og du har gud. eller kall han hva du vil.. jeg fant ut i dag at jeg heller vil kalle han ego..

Vet ikke om noen er enige, men har studert dette en stund.. og tro er noe helt fantastisk. det er bare det at det er energien som utløser den..
Vis hele sitatet...
Som det er blitt nevnt flere titalls ganger i denne tråden fra før. Alle mennesker tror på et eller annet. Eller har antagelser som Provo har forklart så ufattelig bra. Sitter igjen med mange morsomme og spennende tanker etter innleggende hans (tusen takk, btw!).

Tilbake til troen. Tro gjerne på en gud for min del, det er ikke bevist at han ikke finnes. Universet er tross alt uendelig... Men når man sier at den kristne Gud befinner seg inne i menneskekroppen og kun er energi må jeg bare få kommentere dette. Hvordan er da den såkalte Gud da overnaturlig? Hvordan kan et menneske utføre, med ren egen energi, noe overnaturlig? Jeg bare spør.