View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei! Håper ingen føler at jeg spammer forumet fordi jeg la ut et innlegg for omtrent en time siden der jeg hadde et problem med vaporizeren min. Når jeg spørs såpass mye i løpet av kort tid pleier jeg også å legge inn en ekstra innsats for å svare på spørsmål, hvis det er ting jeg har peiling på

Jeg har møtt på ett nytt problem, og jeg aner ikke hva jeg gjør galt. Jeg fikk en VapCap M 2018 i posten i dag fra Vaposhop, og de sendte med litt tørka ingerfær som man skal bruke til å utføre en 'burn off'. Jeg følger instruksene som følger med vaporizeren etter beste evne. Når jeg kommer til delen hvor man skal ta små drag med oppvarmet ingerfær i kammeret så smaker jeg ingerfæren, men det kommer ingen røyk, absolutt null. Når jeg tømmer ingerfæret ut av kammeret ser det helt likt ut som da jeg puttet det i kammeret. Jeg kjente noe varme da jeg tok på ingerfæren, men det er ikke brent i det hele tatt. Hva gjør jeg feil?? Jeg hadde tenkt til å kjøpe hasj om noen dager og vil ikke at det samme skal skje da