View Single Post
Trådstarter
174
Sitat av trappetryne Vis innlegg
Husk at dere ikke må samle penger på kickstarter da. På nettsidene deres sier de at det funker helt fint hvis du bare vil markedsføre. massivt publikum der så investorer får vite om det. kanskje du får samlet inn litt også selv om det er veldig vanskelig. Følg tipsene og guidene deres til hvordan man lager en god kampanje.
Vis hele sitatet...
Smart tenkt! Dette skal sjekkes ut grundig selvsagt før det evt. settes i gang :-)

Sitat av frtoretang Vis innlegg
Mye bra humor. Men engelsken til sjefen skal jo være dårlig, er jo et poeng det. Ellers synes jeg de klarer engelsken tålelig bra.

Ser gjerne at det kommer mer, og hvem vet kanskje det blir en netflix serie av det. Basert på piloten så vil det jo være nesten en uendelig mengde vendinger som er mulig fremover. Og det kan gi oss mange gode latterkicks.

Tommel opp, godt filmet, bra lyd, musikk og godt redigert.
Vis hele sitatet...
Haha, takker så mye for hyggelige ord! Setter pris på søtten !

Sitat av agsel Vis innlegg
Jeg må nå si at det lover ganske godt å få credz av Petter Næss! Jeg likte piloten, bare etter 4minutter var jeg trollbundet, jeg måtte bare se resten. Dette angret jeg heller ikke på! Det finnes mange måter å finnansiere dette, ta deg en tur innom her! Det er nok heller ikke dumt å prøve seg på kickstarter slik som mange har nevnt tidligere.
Jeg har troa på dere!

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Wow, thanks! Petter er helt rå
Tar en tur innom lenkene og sjekker det ut, setter pris på troa!

Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Digger prosjektet! Vil gjerne ha flere episoder ihvertfall

Og her var du i avisa også gitt ^^

OSLOBY

Gratulerer og ønsker deg/dere lykke til videre, ingen plan er for grandiøs!!
Vis hele sitatet...
Fantastisk godt å høre, gøy at mange ønsker mer! Hyggelig at media dekker det og, virker som at det er et lite marked for det :-)
Gi oss gjerne en liten "rating" på IMDb som vi kan vise til, så kanskje det blir lettere: http://www.imdb.com/title/tt3773942/?ref_=rvi_tt


Takker igjen for hyggelige ord og støtte. Tar med dette videre til crew!
-Jarand