Tråd: Sobril + hasj
View Single Post
Sitat av Zoonda Vis innlegg
Takker for svar igjen Nei greia er at jeg for noen uker siden kjørte nedpå med 5PF + røyka ett par G med bra tjall, å det var en veldig digg følelse for meg ihvertfall. Lite å finne på ikveld å sitter her med noen nobligan da og litt digg pollen hasj, og tenkte kanskje jeg kunne få noe av den samme effekten ut av det her som jeg fikk av PF + ett par bra joints.

Har ikkeno mere sobril her nu, så tenkte å prøve med nobligan (4x 50mg kapsler) og litt rev. PF og røyking funka veldig bra på meg, en kjempe digg følelse. Det er sikkert ikke noe spess rus for de som har ruset seg mye i livet, men for meg som bare har røyka tjall i ett par år så var det utrolig digg

Men er kanskje litt enig i det du sier paranoy med hasjen + sobril, ble lissom ikke heeeeelt det store, men det satt jævlig lenge i kroppen og følte meg SYKT avslappet. Så mulig at hasjen ikke ga noe som helst positiv effekt den kvelden jeg blandet de sammen. Men med paralgin forte + rev derimot fikk jeg en mye bedre slags "rus".
Vis hele sitatet...
Hvis du fikk fin funk på 5 pf'er og hasj vil du garantert få det med 4 nobligan 50 mg og hasj også
Ganske behagelig rus etter min erfaring ihvertfall, bare du ikke overdriver med hasjen