View Single Post
Sitat av KjemikalieX Vis innlegg
Håper ikke du har gått til innkjøp enda

Har selv sluttet med tobakk i J, og har prøvd noen forskjellige typer, og en ting er klart. GreenGo er kjipt.

Er litt frustrerende at GreenGo er "hovedleverandøren" for urteblanding i Norge, når det også er den kjipeste jeg har prøvd noen gang. Er veldig få jeg kjenner som har kjøpt inn GG siden den er dårlig å mekke med, smaker vondere og brenner mer i halsen. Noe som gir alle urteblandingene veldig dårlig og ufortjent rykte.

Har prøvd noen hjemmedyrkede varianter på festival, og det virker som alle har lignende blanding som den jeg bruker, RealLeaf.

RealLeaf smaker bedre, er behageligere for halsen og er som å rulle med rent grindet grønt.


Den er lagd av legestokkroseblader, bringerbærblader og noe andre blader jeg ikke orker søke etter.

Har fått 3 kompiser til å kjøpe inn, samt fått PM fra en freak som har kjøpt, satser på en revolusjon
Ligger på 150kr inkludert frakt for en pakke på størrelse med en vanlig rullingspakke som er stappet. Du får også med en liten travelpack, eller en testpose til en kompise, samt en pakke RealLeaf rullepapir.
Vis hele sitatet...


Tusen takk for fint svar! Jeg har enda ikke gått til innkjøp av noe enda, men ser at jeg kommer til å kjøpe denne du henviser til.
Den andre ble litt for dyr, og beskrivelsen din faller meg i smak

Jeg skal prøve å huske å poste her så fort jeg går til innkjøp av dette.