View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slutta cold turkey etter 15 år, noe av det smarteste jeg har gjort. Sleit max med søvn og psykiske abstinenser den første mnd og en del mareritt. Etter rundt 3 mnd tenkte jeg ikke på puffs lenger, men før det var alt kjipt å gjøre av de tinga jeg gjorde fjern. Det inkluderte å kutte alt fra serier til venner jeg vanligvis så på eller var med fjern eller som bare snakka om hasj.

Når det hadde gått et halvt år så jeg tilbake på det og registrerte at jeg hadde fått igjen en mye mer mentalt våken del av meg, jeg koste meg med mat og film uten å være fjern og koste meg faktisk enda mer enn når jeg var fjern (i motsetning til de første mnd uten hvor jeg syns mat eller film var dritt uten å røyke). Jeg kan le og være tilfreds uten å trenge å ha røyka først, før var det kun fjern jeg følte livet var aiit og kunne le litt.

Har det sinnsykt mye mer bra nå og jeg var ikke deppa før trodde jeg på den tida men er helt klart stor forskjell i hue.
Og jeg har vært en av de som trodde et par joints på kvelden ikke kunne skade, hata på folk som skulle snakke om at det ikke var bra . I dag angrer jeg bare på at jeg ikke slutta før!

Hold ut månedene nå så vil du komme dit du blir en mye bedre versjon av deg selv om et halvt år du og og aldri engang ha lyst til å røyke igjen! Detta klarer du!

4 år sida jeg slutta nå og de første par åra hendte det at jeg puffa noen trekk på byen og i fylla kjøpte meg et gram eller to som mårnings til dagen derpå men har angra hver gang og tenker bare "neitakk" når jeg ser klumpen ligge på nattbordet fra natta før og hivd den rett og slett. Har ikke det minste lyst på det lenger og står over om noen på byn pæser jointen også

Å trappe ned forresten er bare å lure seg selv, prøvde det jeg å å tenkte ja nå har jeg vært flink en måned så nå kan jeg unne meg noen flere joints igjen og kom aldri no nærmere slutt eller varig nedtrapping. Eneste som gikk var viljestyrke og fullstendig stopp ja signerer den
Vis hele sitatet...

Det som er litt skremmende er at jeg trur selv at jeg kan trappe ned med en dag i uka. Lurer sikkert meg selv, men skal gå i tenkeboksen før jeg eventuelt tar et trekk i kveld.
Takk for en ærlig tilbakemelding