View Single Post
Hva tenker du om at vitner kan få folk arrestert og lange straffer i fengsel men når det snakkes om UFO så gjelder plutselig ikke vitner sine utsagn? I tillegg snakker jeg om militære vitner med høy kredibilitet.

Halt har sagt at sin høye rang har gjort det lettere å snakke om dette. Har man lavere rang kan man få trekk i pensjon/lønn/fengsel har flere anonyme sagt.

Sitat av vidarlo Vis innlegg
Så det koker altså ned til tru? Du har ingen etterprøvbare ting å komme med? Og du forsøker hersketeknikker når eg faktisk etterspør vitenskapleg tilnærming til spørsmålet?

Men for å vere djevelens advokat.

Gitt at Halt faktisk snakker sant og at myndigheitene aktivt undertrykker informasjon - kvifor er han då på frifot? USA har jo demonstrert relativt grundig at dei er villig til å fengsle varslarar, med m.a. Chelsea Manning og Edward Snowden?



Nei, dei er jo ikkje det. Dei er stortsett bevis på at eit eller anna varmt objekt har dukka opp foran eit IR-kamera. Eg har så langt ikkje sett truverdige kjelder som utelukker t.d. fly.
Vis hele sitatet...
Sist endret av TylerDurden777; 29. oktober 2021 kl. 00:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.