View Single Post
<3 Takker!

Jeg føler liksom det er lettere for menn, siden jeg synes "de fleste kvinner" er mer å samle på enn "de fleste menn", men kanskje det egentlig ikke stemmer, bare at jeg ikke har sett forhold fra "den andre siden"? Ville jeg hatt en eks-narkoman? Kanskje. Men han måtte ha kvaliteter jeg ellers liker. Er dem som "slenger kuken i alle retninger" eller som ikke kan elske, som jeg vil unngå. Og det er dessverre mange av dem.[/quote]


Det er nok masse håpløst av kvinner også, desverre. Ghosting, merkelige "verdier", talk the talk but not walking the walk, late som at de er ute etter noe annet enn sex, golddigging, no class -just tits and ass og ja....mye håpløst. Men det er kanskje en større bredde i hvordan de er håpløse?! Hos menn er det kanskje den greia med overfokus på sex og alt som har med det å gjøre. Og det skjønner jeg godt at kan være eksepsjonelt frustrerende, så jeg føler med deg på den.
Jeg skjønner godt greia du refererer til med verdier og det å ha noe substans i hva som ramler ut av kjeften på folk. Veldig flott at du ikke er fordomsfull mot oss som har en fortid. Min erfaring er vel at veldig mye går veldig fint dersom man er klin ærlig og står for hva man har gjort og viser både i ord og handling at det er et tilbakelagt stadium. Men, det fenomenet med at menn har commitment issues virker å ha inntatt de kvinnelige rekkene også i disse dager. Og der er det kanskje det med å se an hvordan ord og handling samsvarer, eller ikke gjør det. Personlig så har jeg alltid latt handlinger trumfe over ord.
Også er jeg helt sikker på at det ordner seg for deg så lenge du står i frustrasjonen over en periode. Sånn var det ihvertfall for min del. Også var det et skinnende og flott lys i enden av tunnelen