View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bra jobba! Som noen andre skriver kunne dette også vært meg. Jeg drakk også to seksere nesten daglig eller halv flaske sprit pluss et par øl og preparering dagen etter om det var helg. I ukedagene kjempet jeg meg igjennom arbeidsdagen før det var påan igjen. For meg hjalp det å være ærlig med familien og venner, så de vet om problematikken. Utad har jeg vært edru i snart 2 år, men har hatt noen sprekker jeg har holdt for meg selv. Jeg har slitt med angst og depresjoner som jeg tror er grunnen til at jeg ble alkoholmisbruker i utgangspunktet. Men sannheten er at jeg har følt meg 100 ganger bedre når jeg har vært edru en stund. Men som du sier lurer hjernen oss og tror det ikke er så farlig å skeie ut av og til. Men for oss som sliter er veien ekstremt kort til å havne på alkokjøret igjen. Jeg har i tillegg eksperitert litt med opiater som kodein og oxy og sovetabletter når jeg har vært alkoholfri, men det fører desverre til enda verre abstinenser. Så jeg må nok holde meg totalt uten rus resten av livet. Jeg har en stor jobb forran meg. Jeg trenger også å finne meg en hobby jeg interesserer meg for.