View Single Post
Sitat av Ristut Vis innlegg
Høres det OK og 1 ml 250 mg sustanon mandager og fredager.
Tilsammen 500 mg sustanon 250 i i uka i tillegg kjører jeg 200 mg Deca. Tenkte og kjøre dette i 2 mnd. Hva kan jeg forvente og få utbytte. Har trent regelmessig og er i min 2 uka og begynner nå og kjenne virkninger av ufrivillig ereksjon i hytt og pine. Og begynner og kjenne effekt på treninga.
Vis hele sitatet...
vanskelig å si noe særlig om hva du kan forvente uten å vite stats. Høres ok ut. Ville heller kjørt hver 3. dag en mandag og fredag, men ikke no stort problem. Regner med du gjør det sånn for at det skal være lettere å holde kontroll på når du skal dosere.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!
Har litt oppfølgingsspørsmål jeg lurer på.
1. Er det noen som har formening om hvordan jeg bør samkjøre kur(er) med lege?
2. Når er det hensiktsmessig å måle testosteron nivåer i kroppen ift kur? Rett før? Hvor lenge etter kur? Er det en nødvendighet å måle etter hver 10ukers kur?
3. Jeg har kjøpt Nolvadex til å bruke etter kur. Hvor mye og hvor lenge anbefales dosering etter kur?
4. Hvor lenge bør jeg vente med ny kur etter: 10uker testo kur og Nolvadex behandling?
Vis hele sitatet...
1. ta blodprøver og måle blodtrykk er eneste som trengs.

2. før for å en mal trenger ikke være rett før, ikke så nøye om du ikke har grunner for at noen verdier skulle svinge unødvendig som for eksempel rusmisbruk

Under for å se hvordan du blir påvirket

Etter for å se om du er tilbake der du var før kur. Kan gjøres par uker etter PCT er ferdig, som i ditt tilfelle er nolvadex. Du må nesten opplyse om hva du skal ta om jeg skal kunne komme med anbefalinger hva angår dosering og tidspunkt for start av nolvadex.


Ikke hopp for fort i det her. Det er medikamenter som kan ha mange bivirkninger og mange av dem kan forhindres eller reverseres om du har kunnskapene.


Noen ganger må du handle rask.


La oss si nå at du for eksempel skal ta testosteron og du utvikler gyno(bitchtits), men siden du ikke har satt deg inn i aromasin eller arimidex(for de som foretrekker det) eller letrozole, så får du ikke stoppet og reversert utviklingen før det blir for seint.
Sist endret av DrPerception; 19. mars 2019 kl. 04:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.