View Single Post
Sitat av Nortroll Vis innlegg
Les noen av mine tidligere poster du.. Jeg går på 400-600 mg oxy om dagen så jeg vet godt alt om toleranse bygging. Derimot er det livsfarlig å ta sin første opiat tur på 100 mg oxy det var mitt poeng. Hvis man kjører inn 5 x 20 mg hurtigvirkende så kan du ringe bæbu-bilen, kroppen kaster riktignok opp og prøver å redde seg selv også så finnes reflekser der som kan redde deg. Poenget mitt er som opiat naiv så er 100 mg livsfarlig. Det er ikke no poeng å regne ut hvor mye jeg som har gått på det i 6 år kan tåle midt i en massiv smerterie, kan sikkert opp i 1000 mg uten at det skjer noe nevneverdig. Så hvor mye toleranse man kan bygge er ikke temaet var det ??? I så fall så er jeg åpen for en slik diskusjon.

På toppen av alt må du lære deg å lese for han sikter til opiat naive og 100 mg doser.
Vis hele sitatet...
Tror du bør lese det Ristut skriver en gang til:

Sitat av Ristut
Jeg kan fortelle deg at 100 mg er dødelig dose for en som aldri har tatt eller brukt oxycontin tidligere.
Vis hele sitatet...
Ristut skriver jo at det er en dødelig dose for en som aldri har brukt oxycontin før, han skriver ingen steder at det er en anbefalt dose for en nybegynner, men skriver kanskje litt lite om hvordan h*n selv har havnet på 120mg. Samtidig skriver Ristut at det er over en periode på 5 år, så jeg antar at h*n startet mye lavere, så eneste h*n burde hatt med i innlegget var hva h*n startet på og at h*n grunnet toleranse over tid har økt dosen til nåværende.

I tillegg avslutter Ristut med denne advarselen:
Sitat av Ristut
Hold deg langt unna stoffet. Det er livsfarlig for en som ikke vet og bruke dette riktig.
Vis hele sitatet...
Så hvor dine beskyldninger mot Ristut kommer fra, forstår jeg ikke?
Sist endret av Veggen; 17. mars 2019 kl. 16:50.