View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Joda. Nå har jeg ikke testet UG varer jeg bruker så jeg kan ikke si det er 100% riktig dosert. Hva mener du man skal gå på mellom kurer da? 100-150mg man injiserer i magefettet?

Blodprøver har vært fine når jeg har tatt det på cruise. Blaster vanligvis 1200-1500mg med Test/deca på kur, og går ned til 250 på cruise. Helsemessig(dvs blodprøver) føler dette ikke vært noe problem de siste årene.
Vis hele sitatet...
Nei ser blodprøvene fine ut, så ser jeg ikke noe særlig problem med at du ligger på 250 mellom blast. Hørt en guru fortelle om proffer som "cruiser" på 400mg i uka mellom blast og hadde aldri hatt dårlige blodprøver. MYE genetikk inn i bildet her og alle reagerer forskjellig. Det jeg tenkte mest på var hemoglobin og høyt LDL kolesterol og lavt HDL kolesterol.
Hemoglobin viser antallet røde blodceller og er du over i suprafysiologiske doseringer, altså doser over hva kroppen ville produsert naturlig, så vil kroppen fortsette å produsere mer røde blodceller en normalt og disse har igjen en levetid på ca 3mnd. Dette kan gi økt fare for blodpropp og gir en ekstra belastning på hjertet og muligens utvikling av hjertesvikt av typen venstreventrikuler hypertrofi og hjerte infart.

Nyrer, kolesterol og hemoglobin er de farligste bivirkningene. Noen steder kan du komme unna om strikken tøyes, sånn som med lever for eksempel hvor høye verdier oftes fort normaliserer seg og leveren heales igjen, mens blir nyrene eller det kardiovaskulære systemet altså blodåret og hjerte skadet eller redusert, er det ikke alltid så mye du får gjort.