View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av SteadyEddie Vis innlegg
Det er ikke noe galt i å være nyforelska i Sørøst-Asia, men du er på jordet hvis du tror politiet i Kambodsja er likegyldige til stoff. Det er mange som har gått på en smell på grunn av den naiviteten. Et mye tryggere brukerland er nabolandet Laos. Der er politimyndigheten mye svakere og mer korrupt enn i Kambodsja.
Vis hele sitatet...

De er ikke likegyldig til stoff, men de er rimelig likegyldig til cannabis. Vi har for eks sittet en gjeng som røyker på stranda mens 2-3 politimenn går forbi, uten at de har sagt et ord.

Men om du blir tatt med MDMA, speed, meth, heroin ++ osv på deg, da vil politiet slå hardt ned på deg, MEN ikke like hardt som andre land i Sør-Øst-Asia. Men de jeg "kjenner" som ble tatt med rusmidler som speed, opium, heroin, MDMA osv osv har måtte betale alt fra 50 til 300 eller 400 USD (husker ikke nøyaktig hvor mye de sa. Har jo blitt kjent med utrolig mange der, og politiet liker å sjekke hva du har i mopeden din når de stopper deg, for å se om du har noe ulovlig på deg, så om du absolutt må kjøre moped med noe ulovlige rusmidler på deg, så ville jeg heller lagt det dyyyypt inne i skoen, helt ved tærne, jeg så engang en en politibil og 4-5 politifolk som sto ved veien, så jeg kjørte en annen vei, tok posen med den ferdigkokte ketaminen og dytta den inni skoen min helt innerst der tærne mine er. Men de stoppa meg ikke, men better safe than sorry, siden jeg ikke vet hvordan de er mot ketamin.

Men angående Cannabis i Kambodsja:

Cannabis in Cambodia

Bare se på Filippinene for eksempel hvordan det er og bli tatt med dop på deg der, der blir de lokale skutt ned som fluer, det er de fattige lokale som bruker eller selger meth, lokalt kalt for "Shabu".

Og bare se hvordan de andre lendene i Sør Øst Asia er mot dop:

South East Asia drug laws

Men noe vi ALLE kan være enige om er vel at og smugle ut piller, gress eller andre "dråger" er en dårlig ide i Kambodsja?

Som hun her:

Her er en artikkel om en 55 år gammel Dansk dame som ble tatt for å sende 10 000 valium og kodein tabletter ut av landet via posten og fikk 15 år i fengsel for det