View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja jeg kjenner til mopedulykkene godt, kræsja 5 ganger da vi var på tur. Heldigvis var det bare idioti som forutsaka det, låste fremhjulet, traff et hull i veien og en gang traff jeg et hull i veien og havna i motsatt kjørefelt. Front til front med 2 vietnamesiske jenter, gikk heldigvis relativt bra med begge parter, men fikk meg en stygg brannskade da jeg lå fast under motorsykkelen litt, og brant låret på motoren...

Fyllekjøring er skummelt, tror bare jeg gjorde det 1-2 ganger selv for å kjøpe en Banh Mi, og en annen gang fra stranda etter noen post-surf beers. Var egentlig turistene jeg syntes var skumlest i trafikken, for de var veldig uforutsigbare, spesielt på Bali! Vi hadde kjøpt oss motersykkel i Vietnam og kjørt fra Hanoi til Ho Chi Minh, så hadde blitt komfortabel på 2 hjul der nede innen den tid. Hørte om 2 veldig stygge ulykker folk hadde vært borti.

Om det er en plass jeg aldri kommer til å leie moped blir det Koh Phangan, og Bali. Altfor mye fulle turister, samt fulle lokalbefolkning bak rattet.