View Single Post
Jeg skrev i et tidligere innlegg:

"Dette stemmer med hva jeg også har hørt fra topper innenfor Telemarkbataljonen. Ikke bare var de i TMBN, men de ble også kastet ut av den fordi de forsøkte å verve andre soldater til oppdrag i Afrika. Dette er strengt forbudt, det er faktisk forbudt å snakke om at man er en del av TMBN (uskreven lov vel og merke)... Sikkerhetsfirmaet de arbeidet for skal visstnok være drevet av Espen Lie etter hva jeg har hørt. Det siste har jeg ikke fra sikre kilder."

Vel, etter å ha sett denne videoen har jeg iallefall ikke blitt omvendt i troen på at gutta ikke hadde edle hensikter i Kongo. Om de reiste til Kongo for å drepe en tilfeldig person i jungelen?? Neppe, men hva vet vi om hvor tilfeldig denne personen var? Kanskje ting utartet seg underveis? Kanskje det ikke var gutta som drepte han? Det er mange spørsmål som skal besvares fortsatt i denne saken, det er iallefall det eneste som er helt sikkert! At det er noe muffens her er jeg ikke i tvil om. Hadde de ikke hatt noe å skjule hadde de holdt seg til en forklaring og ikke fire. Slik det er nå snur de kappa med vinden, og håper det blåser i riktig retning.
Sist endret av Driftaway; 16. september 2009 kl. 18:50.