View Single Post
Jeg har vært i denne tråden tidligere, og en ting jeg omsider forstod var at de aller fleste av de som snakker i favør vaksinen, anerkjenner at det faktisk er en risiko med vaksinen (men at det er et bedre alternativ enn selve viruset). Til dere som brukte titalls innlegg på meg før jeg forstod at dette var noe dere anerkjente, så anbefaler jeg dere å opplyse om dette til de dere diskuterer med her. Jeg tror de fleste av de som er "skeptiske" til vaksinen, er det fordi man får et inntrykk av at de aller fleste (media inkludert) fremstiller vaksinen som totalt risikofri. Vi vet ikke engang hvor lenge effekten av vaksinen vil være, det er fortsatt mye vi ikke vet om både viruset og vaksinen, så det er viktig at man klarer å utvise litt nyanser i innleggene her også.

Et spørsmål jeg selv lurer på er følgende; Vi vet at vaksinerte kan spre viruset videre, og i følge denne studien som ble utført i 2015, så hevdes det at vaksiner med denne svakheten kan være farlig ved at viruset kan skape langt mer potente/ondartede varianter av viruset. Covid-vaksinen faller innunder kriteriene gitt i denne studien. Hva er deres tanker om dette? Kan det være at vi gjør oss selv en bjørnetjeneste? Noe som er verdt å snakke om?
Sist endret av stepry; 6. august 2021 kl. 23:38.