View Single Post
Sitat av VitoScaletta Vis innlegg
Hadde du kanskje ikke slettet det tidligere innlegget mitt så hadde du sett at jeg har skrevet at

"Fordi for gamle folk og folk med underliggende sykdommer er covid farlig."
noe som også er fakta.
Vis hele sitatet...
Jeg vet at youtube ikke er en god kilde å henvise til, men akkurat dette er noe som gir mest inntrykk når man ser hvordan ting faktisk ser ut. Jeg anbefaler deg å ta en titt på reportasjer fra blant annet Vice News fra India, hvor hele systemet har gått i stå. Krematoriene går 24/7 for å ta unna døde, og når sykehusene hverken har plass til å ta imot folk eller nok utstyr til å gi noe behandling så er det langt ifra bare gamle og overvektige som stryker med. Det virker også som mange har glemt at vi ikke må se lenger enn til Italia for å se slike tilstander. De ble virkelig tatt på senga når dette først spredde seg i 2020, og mye det samme skjedde der. Ingen som husker militærkonvoiene som fraktet lik fra by til by på let etter kapasitet til å håndtere de? Det skal så lite til før dette her sklir ut av kontroll og blir stygt. Vaksinering er det desidert største verktøyet for å holde kontroll.