View Single Post
Jeg forstår at folk er skeptiske mot vaksinen med tanke på hvor fort den utviklet seg fra start til finito, men jeg mener at om du har fått sjansen til å bli vaksinert og du takker nei til tilbudet at du er svært egosentrert og ikke har mye omtanke for de andre rundt deg

Jeg selv var usikker på om vaksinen var noe jeg skulle tillate å bli injisert inn i kroppen min men bestemte meg for at det var verdt det i det store og hele bildet. Tok den ikke fordi jeg var redd for at jeg skulle få COVID og igrunn så har jeg aldri vært redd for corona heller eller å dø av sykdommen.

Beslutningen min gjorde jeg for alle de syke og eldre menneskene rundt meg i min nære krets og tanken av hvor mye skyldfølelse jeg hadde bært på skuldrene mine om jeg hadde uvisst smittet et eldre menneske, eller et menneske med underliggende sykdommer som ikke hadde overlevd corona.

Bivirkninger merket jeg ingenting av og var helt frisk og rask fra da jeg fikk vaksine-sprøyta inn i armen helt til nå. Ikke noe ubehag i det hele tatt og jeg oppfordrer alle som ikke er blodbestemt på ikke ta den til å ta den