View Single Post
Twilight Circus Dub Sound System. Ny dub i god gammal, knitrete innpakning, av den tidlegare bassisten i The Legendary Pink Dots. Om det blir for seigt så er remix-plata litt meir moderne og elektronisk i lydbildet, og alt ligg på Spotify. Wohoo!
+1 for Mr. Bungle og, sjøl om eg er litt usikker på om eg ville trippa til akkurat det (sjekk første plata som eg ikkje hugsar navnet på. Den har ein sjuk håndtegna klovn frampå )
Av norsk musikk så kan eg anbefale Palace of Pleasure (dub/elektronika), Kåre & the Cavemen ('Jet Age' til godt selskap, 'Long day's flight till Tomorrow' til solo-tripping.), Ulver er allerede nevnt, men eg kan plusse på Arcturus, til tider ganske så syrete svartmetall med diverse elektronika-element slengt oppi. Om du berre vil bli i godt humør når ting er på nedadgåande kurs er det ingenting som slår Beinkjør. Sitat frå eit festivalprogram :
"Lærdalspunk med noko attåt" som Helg og Kvardag uttala i anmeldinga av den ukristelege hidningapunken Beinkjør sparkar ut gjennom forsterkarane. Ta med ekstra skinnjakke!!"

Edit : For pokker, glemte jo the Skatalites. Går til alt. Kjøtt, fisk, suppe, DMT, you name it.
Sist endret av drMannevond; 7. februar 2010 kl. 04:34.