View Single Post
Sitat av Kaunda


Kan ikke skjønne at du tror det er politisk selvmord? Hvis 50 % av overklassen og 70 % (oppdiktet tall som jeg tror du har i hodet) av ungdommen har prøvd eller bruker narkotika, må det jo være store velgergrupper som står klare til å stemme!

Du har rett i at du er deg og er noe for deg selv. Men det betyr ikke at du trenger å gjøre de samme bommertene som andre har gjort før deg.

Men du har gjort dine valg, og mulighetene for at du har fucka opp livet ditt er betraktelig øket. Kanskje har du klart deg til nå, men hva som skjer med tida vil tida vise. Også hvordan du vil håndtere livskriser som alle får før eller siden. Vil du jobbe kontruktivt for å komme deg gjennom dem, eller vil du la stoffet ordne livet ditt da også?

Jeg henger forresten ikke her for skrive dumme poster. Det er for å finne ut litt mer om hvordan hodene til narkomane henger sammen, og forsøke å gi dem bedre liv.
Vis hele sitatet...
Om du skal "hjelpe" noen må du faktisk være på bølgelengde med de. Du må evne å komme med konkrete argumenter, ikke bare dra dritt ut av ræven som f.eks "du kommer til å brenne deg senere i livet". Ingen tar det seriøst.

Tvert imot - du er en større "pusher" på de som tviler enn det vi som snakker positivt om hasj er. Du som opposisjon til oss som bruker innimellom viser bare for alle som skulle lese dette at du ikke greier å hoste opp et eneste saklig og konkret argument på hvorfor man skal drite i det.

Innfinn deg heller med at narkotika kan brukes som en berikelse og ikke bare som noe destruktivt, og prøv heller å få folk til å få de rette holdningene om de først vil bruke. Det er det de som har litt peil på det gjør, og de har faktisk (i motsettning til sånne som deg) gjennomslagskart hos de som bruker.

Jeg endret f.eks helt bruksmønster etter at jeg leste litt her inne.

Du er kun enda en arrogant idiot som bruker de samme utpulte argumentene som har blitt brukt de siste 30 årene. Helt utrolig at dere ikke greier å få huet ut av ræven og se at ingen bryr seg og ingen tar dere seriøst.