View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Kaunda


Kan ikke skjønne at du tror det er politisk selvmord? Hvis 50 % av overklassen og 70 % (oppdiktet tall som jeg tror du har i hodet) av ungdommen har prøvd eller bruker narkotika, må det jo være store velgergrupper som står klare til å stemme!

Du har rett i at du er deg og er noe for deg selv. Men det betyr ikke at du trenger å gjøre de samme bommertene som andre har gjort før deg.

Men du har gjort dine valg, og mulighetene for at du har fucka opp livet ditt er betraktelig øket. Kanskje har du klart deg til nå, men hva som skjer med tida vil tida vise. Også hvordan du vil håndtere livskriser som alle få før eller siden. Vil du jobbe kontruktivt for å komme deg gjennom dem, eller vil du la stoffet ordne livet ditt da også?
Vis hele sitatet...
Åkej time to bring out the big guns.

Du snakker faen ikke noe om mitt liv, dette er en debatt om cannabis, alkohol, media og den slags ting. Skal utdype mer om hvorfor det senere.

Nå prater du ut ræva di igjen. Jeg støttet aldri 50 og 70% tallene, jeg sa bare jens greiene, vist du ikke sikter til meg sier du så, spesielt når du har mitt innlegg quotet der oki?

Samme bommertene?, når har jeg gjort en bommert? i dette tilfellet er bommert subjektivt, så sant du sikter til att jeg bruker dop som en bommert. Den påstanden fungerer ikke pittelitt engang

Det er klart att sjangsene og mulighetene for att jeg fucker opp i livet er KNAPT øket. Du kan faen ikke si den dritt om det iom att en kompis av en kompis fikser meg opp de FÅ gangene jeg skal ha dop. Jeg har klart meg fint til nå, noe som tyder på att jeg har ok selvkontroll og att du bare prater ut ræven din. Jeg jobber konstruktivt for å komme meg igjennom det jeg har hatt av problem. siden når har stoff ordnet opp noe som helst i mitt liv?. Har du et kamera her?, har du hørt omg meg?. Du prater så ufattelig masse dritt att jeg får vondt i hodet.

Åja sjangsene og mulighetene er tildels der fordi hasj ikke er legalisert, du bruker din tid på å stemple meg og andre menst vi vil legalisere hasj. og i verstefall ikke gå rundt å trakke på alle å leke overlegen bare fordi du liker å forgifte kroppen din med alkohol.
Miljøet som jeg knapt er del i, (IOM att en venn av en venn fikser meg opp). er problemet

Sjangsene og mulighetene du snakker om er intent eksisterende for meg.

Stempler meg som en fuckings stereotypisk speedfreak eller heroinmisbruker etter en post.

Jeg har fuckings aldri ruset vekk mine problem det er derfor jeg har ingen problem akkuratt nå unntatt att jeg blir litt irritert over horer som deg som på død å liv skal prate om noe de ikke har erfaring i det hele tatt. Sier ikke att du skal fylle nesen din med speed og røyke deg stein som bare det for å tjene retten til å poste i denne tråden. Jeg sier bare att vist du ikke kan holde deg litt objektiv og spytte ut noe som helst av information som har noe konstruktivt å by til tråden bortsett fra propaganda kan du dra deg til helvete vekk her i fra

Når du begynner å ytre deg om mitt rusbruk som du har ingen fuckings aning om er det et tegn på att du har ingen gode argument.

Sitat av hyys
For å banne enda mer, må jeg bare si at det faktisk er sinnsykt harry og 90-talls å røyke hasj. Det er for meg komplett uvisst hvorfor noen på forumet her sier de bruker stoffet for å "finne seg selv", forstå virkeligheten og gud vet hva mer dere har bablet fra de neddopa treige hjernene deres.
Vis hele sitatet...
Gidder ikke å lese hele posten din iom att det sikkert er noe lignendes som Kaunda har tatt opp.

Harry ? da er tydeligvis harry helt sinnsykt forskjellig fra der jeg bor og du bor. Harry her er campingvogn, Vassendgutene, drikk til du spyr, svensketur. Og "Køntri"

Okej kompis du eigde meg max nå azz, neddopa treige hjernen min, kan du vennligst flytte lastet ditt med ubrukelig dritt og begynde å kritisere mormoner eller nazister på et annet forum ? har du noe spesiellt du vil trekke frem og bekrefte at hjernen min er neddopet og mindre/evt dårligere enn din?



Blir du ikke jævlig lei av å spytte ut dritt til oss neddopa mongounger?

Du vet ikke dritten om å finne deg selv, det har ikke jeg gjort med dop heller, derfor sier jeg ingenting negativt om det, du kan gjøre det samme å slutte å kaste ut tonnevis av dritt. Oki?

Propaganda har vi mer en nokk av
Sist endret av Apeloff; 25. februar 2008 kl. 20:28.