View Single Post
Godt med smør
482
Sitat av Kaunda
Fint at du definerer deg selv som narkoman. Det virker som du har en slags aksept for at du ved å benytte hasj har tatt et farlig og markert skritt. Dette skrittet skiller deg fra det etablert og lovlydige samfunnet. Du har valgt og sette deg selv på siden av samfunnet, ja som narkoman og kriminell. Dessuten, hvorfor tror du amfetamin og heroin er noe verre. Du kan vel ikke vite det før du har førsokt det, slik du gjorde med hasj?

Det er sjokkerende at folk dyrker narkoktikaplantasjer midt i våre bomiljøer. Dersom noen bor ved hus som virker mistenkelig, er det viktig å ta kontakt med politiet.
Vis hele sitatet...
Wahaha. Vist du ved dine fulle fem kan putte alle hasj brukere i samme grupe som de som skyter heroin er du faen meg helt fuckings lobotomert.

Et farlig skritt vekk i fra samfunnet ja. Gode gud. Skiller fra lovlydige samfunnet, gode gud du prater masse piss gutt.

Jeg har røykt hasj, ingen av mine venner vet det, fleste parten av mine venner som jeg henger med HVER dag røyker ikke tobakk, drikker ikke, tar ikke benzoer eller noe som helst. Jeg vil holde de personene jeg kjøper dop med separert fra de som jeg henger med. Klarer dette helt utmerket uten noen problem, personen som selger dop til meg, viser sympati til dette her og forstår. No questions asked.


Person A:

Du har de som finansierer sitt heroin misbruk/bruk ved å gjøre kriminelle ting, prostitusjon osv.

B:

Og så har du kanskje de som meg. Spiller fotball, går på fjellet, jobber, og søker denne sommeren etter høyere utdanning.

Jeg føler vertfall att narkoman er ett veldig tungt begrep for en person som kanskje tar seg en blås annenhver helg

Etter din definisjon er jeg en Narkoman. I likhet med person A ja? Moren min har en jobb der hun daglig hjelper narkomane, og må ta i fra dem barnene deres. Og ikke engang hun som er sterkt i mot ALT av narkotika inkludert hasj er så forpult dum att hun putter heroin misbrukere i samme gruppe.

"Du kan ikke vite før du har prøvd det, som med hasj"
Dette er jo litt rart. Jeg regner med att du ser på hasj som noe som vraker livet ditt, men du har jo aldri prøvd det ?

Og jo du kan klart forstå att amfetamin, heroin og hasj er helt fuckings forskjellige i fra hverandre og de 2 først nevte er 10 20 ganger verre. Dette forstår jeg, fordi jeg ikke putter hva som helst inni meg og spør hva er nedsiden og oppsiden ved amf og heroin, og gjør litt research før jeg skyter, eller snorter drittet.


MERK MINE ORD. Det vil komme ett paradigm i framtiden, som altid.

Gidder ikke å skrive mer i og med att jeg ikke er på nært like artikulert som enkelte ved dette forumet og er virkelig ikke den rette til å være talsmann for hasj, heroin, speed eller noe som helst.


Fyfaen dette ble en lang og retardert post, veldig dårlig formulert osv. Dårlig tid, men jeg blir så fuckings provosert av mongo poster.