View Single Post
Sitat av Rosander Vis innlegg
Jeg vet ikke hvorfor one.com tilbyr så mye mer lagring, men det er behovet ditt som bør styre valget.

Det kan feks være at det er forskjell på hastighet på harddiskene som blir brukt, begrensninger i overføring pr mnd (slik at stor lagringsplass generer inntekter med kjøp av mer båndbredde).

Når det kommer til pro premium pakken så er responstiden mitt hovedargumentet for å velge denne. Mange billige webhoster har veldig fulle webhoteller slik at det blir kamp om ressursene.

Så om du beskriver behovet litt bedre så blir det enklere å anbefale host.
Vis hele sitatet...
For å si det enkelt, så kommer jeg til å bruke det til noe som er lignende som en blogg, men med en egen vri. Lagring av informasjon, flere ganger om dagen. Skrive/Hente verdi fra SQL database. Total sett i løpet av et år; oppimot flere titals tusen rader i database i forskjellige tables. Litt lagring av bilder, lydfiler, dokumenter.

Sitter å ser på ProISP nå, og vurderer å teste det. Får følgende valg: "LiteSpeed webserver i stedet for Apache kostnadsfritt". Bør jeg velge dette?
Sist endret av Komedinl; 8. september 2020 kl. 14:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.