View Single Post
Fuck Mr. Plod!
994
gro sopp. (ganske enkelt om du gjør det riktig. mangler du kåk så leier du en garasje til ei litta sum.)

ekstrahere dmt. (veldig enkelt det også, her må du bestille til nabolandet og kjøre over grensa.) eller kjøp kilovis med billig tryptamin fra alibaba eller made-in-china og lær deg de siste trinna til dmt. (vanskelig, men billig) - fyll på vapes for enda mer proffit.

samme sidene selger 1,4-bdo (blir til ghb i levra) billig og på såpe flasker som sealth feks.

Mine crypto, er du ung kan du kombinere denne med ett år på folkehøyskole. bruk imertion cooling så det ikke bråker og tjen fett. (ha kapital. ville stått over denne uansett, hvis ikke du kan finne en annen plass du kan tappe for strøm )

Tiktok Livestreams, her kan du tjene masse også. bare bruk fantasien, hva er det som vil få folk til å stoppe å scrolle? her trenger du ikke være kjent, det har null å si på tiktok.
2 år siden ca. så lagde jeg videoer av idiotiske ung.no spørsmål på tiktok, 10 episoder senere hadde jeg 7 mil views til sammen i think. solgte shoutouts og shitkids donerte meg 2000kr tilsammen på 3 dager. de ville ha clout.

du kan lage ett crypto prosjekt? en meme coin, her man man tjene absurde mengder. (veldig veldig vanskelig)

kjøpe cbd og gjøre det til thc (oppskriften ligger på psychonautwiki)

du kan egentlig bruke de postboksene som står ute som posten.no tilbyr, bruk temp phone number fra nettet til å registrere en bruker på appen også bestill nesten annonymt. (bare ikke bli tatt når du står der eller på kamera, toll er null stress.)

sykler, klipp klipp. 1000kr.

vapes, kjøp dem for 30kr på dhgate og selg til 14-15 åringer for 100-200kr per.

ble veldig dop og smugle relatert. kan komme med litt mere whitehat imorgen, nattis.