View Single Post
Sitat av Fiyah Vis innlegg
Ikke vipps før du har fått varen, og sjekket at det ikke er noe muffens med den. Synes du ikke det er litt rart at du har fått et tjenestenummer du ikke kan bekrefte, og fått vite at denne personen er politi? Har selv vippset folk med politibil stående i hagen, dette er ren scam.

Personlig holder jeg meg unna selgere jeg har dårlig magefølelse på.
Vis hele sitatet...
Har tjenestenummeret til vedkommende jo.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Han er ikke en politimann, han er en sjarlatan. Dette blendverket med tjenestenummer er en forledende skinnmanøver. Taskenspilleren du er i kontakt med forsøker helt enkelt å manipulere deg med en troverdig køpenickade, slik at du skal utvise ham en tillit han ikke er verdig. Du er i ferd med å bli narret, svindlet, scammet, lurt, bedratt, snytt, bondefanget, bløffet og utnyttet. Alle tegn på utroskap, uredelighet, revestreker, fusk, juks, falskneri, forstillelse, skurkestreker og dobbeltspill er til stede. Hvis du lar det vikle inn i hans nett av intriger og løgn vil du ende opp som pengelens, sveket og skuffet.

Som du ser finnes det bemerkelsesverdig mange ulike ord å beskrive uærlighetens mange fasetter. Det er en grunn til det.

EDIT: Å, jo, forresten TS! Dette er deg for fire uker siden!

Lær, for helvete.
Vis hele sitatet...
Nå må vi roe oss ned.

Jeg vurderer bare å møte selgeren, så slipper han å sende. Kan komme tilbake hvorvidt han var ekte eller uekte.

Sitat av celtseus Vis innlegg
Svindel.. Hadde det vært så viktig å skjerme seg pga jobben hadde han ikke delt rundt til fremmede på nett at han jobba i politiet in the first place lol.

Svindlere vil bruke kontooverføring fordi betaling da kan skje uten at du får ekte navnet hans eller spor til at akuratt han har fått penger , og dermed unngå bevis for straffeforfølgelse.
Vis hele sitatet...
Han deler heller ikke det, er jo poenget..

Er ikke sånn at han skriver på profilen sin "Jobber i beredkspastroppen", Jobber som "Kriminaletterforsker".

Sitat av EvilSink Vis innlegg
En tjenestemann kan fint gi ut nummeret sitt til hvem han vil, dette er scam.
Vis hele sitatet...
Det kan han, men er som oftest to eller tre tlf nr dem har.
Sist endret av fuckouttahere; 23. april 2020 kl. 12:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.