View Single Post
Fikk en telefon fra min mor her for et par dager siden om at hun kommer innom i dag for å snakke med meg om noe, og dessverre så har jeg en anelse om hva dette gjelder.
Da en av mine gode venner klarte å bli avslørt av min mor, da hadde han smelt i seg amfetamin. (På en festival)
Jeg ble ikke tatt av min mor, da jeg ikke er så storfan av amfetamin. Og hadde heller ikke tatt mer enn 3 linjer over 4 dager. Og hadde gått til køys den kvelden han ble busta.

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal håndtere dette. Hun kommer selvfølgelig til å mistenke meg for å bruke narkotika.

Og jeg er litt usikker på om jeg faktisk skal lyve til henne, eller om jeg faktisk skal være helt ærlig å si alt som det er.

For realiteten er, jeg har full jobb som jeg elsker, der jeg ikke har noen fraværsdager (da jeg virkelig liker å reise på jobb). Jeg har en god lønn, ikke noe problemer økonomisk. Jeg har gode venner, lever et relativt sunt liv.
Og fortelle henne at jeg ikke driver å ruser meg på amfetamin (kjøper det 2 ganger i året maks, der jeg bruker 2g over 2-3 uker.) Og at jeg røyker hasj nesten daglig, ikke for at jeg er avhengig, men for at jeg liker det rusen gir meg.

Trenger litt råd her.


Kan også nevne at jeg vet min mor røyker, da jeg fersket henne selv å vi hadde en samtale der hun sa til meg at dette var noe hun gjorde en gang i året, og unnet seg det.