View Single Post
Trådstarter
13
@Alzo88: du tar nok feil. Når boksene er rene blir de tagget mindre på. Antar det er fordi kidsa vil skrive over hverandre. Først kommer "mole", så ser "pole" at "mole" har skrevet og siden han ikke liker han må han skrive over. Er mindre plaget nå enn tidligere. Grunnen til dagens utbrudd er en støvel som har skrevet "musk" på toppen av den ene med tusj.

@Duckie: en slik lapp må jeg vurdere å henge opp. Om ikke annet for å se hvordan de håpløse taggerne reagerer

@Hater: selskapene som eier boksene nekter å bytte dem ut fordi det blir for dyrt. Siden de står på min tomt får jeg male dem om jeg vil, det legger de seg ikke oppi. Jeg måtte bare huske å tape igjen nøkkelhullet. Pr nå har jeg fire bokser på tomta ut mot veien.

Tagging forsøpler utemiljøet, og jeg er opptatt av at det skal se pent ut rundt meg, ikke minst fordi det faktisk også bor barn og eldre her. Utemiljøet har også noe å si for boligpriser, kriminalitet og så videre.

En ting er å ta fritidsproblemene sine utover offentlige bygg, men private tomter kan de prøve å holde seg unna.