View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av CBDbudbuddy Vis innlegg
Sørgelig ræl, Robhol.. Det er trist å snakke slik til folk, synes jeg. Men folkeskikk er ikke så vanlig lenger. Du virker ikke ha mye komme med angående hva som egentlig foregår i Ukraina. Da får du jo heller bare la være.
Vis hele sitatet...
Spar meg. Du kommer drassende med så mye pisspreik, svada og regelrett løgn at ditt grunnlag for å kommentere saken, eller andres kunnskapsnivå om konflikten er mindre enn null.

Postene dine er sørgelig ræl, og derfor påpeker jeg at de er sørgelig ræl. Om folkeskikken er et problem, kan jeg opplyse om at dette er diplomati på høyt plan i forhold til hva "bidragene" dine egentlig fortjener.

Du har riktignok helt rett i én ting - det er trist å snakke slik til folk. Det er trist at det er nødvendig, fordi folk poster Kreml-propaganda av desidert verste skuffe i ekstremt volum, men med ekstremt lite argumentasjon. Faktisk lite innhold i det hele tatt, utover "UkRaInA eR nAzI!!!111"

Det er ikke propaganda som fungerer på veldig mange folk, men har visst fungert på deg. Dét er trist, det.