View Single Post
Var ikke cluet og få en offisiell wallpaper som man skal bruke til å f.eks repsenentere nFF da? Nå har vi maks 1 som er litt relatert til data/nFF og det er 2rB sin. Den har litt med data og gjøre. Men det er bare et bra bilde med logoen. Det blir lissom ikke helt wallpaper for nFF. Jeg kunne tenkt meg litt mer norsk _FREAK_ forum wallpaper.

effie sin var inne på hva freakforum er. Jeg håpet på at atomet kunne komme med sin versjon av iden din som han spurte så pent om. Det du sier "We'll steal your car, hack your creditcards, set your house on fire and smoke your shit." Dette er akkurat hva som ville representert nFF. Bare visuelt. Med f. eks disse ordene. Jeg vet det finnes mange flinke folk her på nFF. Cokeloop, jeg vet du kan bedre. atomet, som sagt jeg håper du vil komme med ditt forslag. Stormen og mange flere. Denne idén med wallpaper døde litt fort ut syntes jeg.

devotio: Denne posten var bedre enn den andre. Men akkurat samme problemet her, mener jeg og det er at folk tar ikke det seriøst nok. Du får ingenting for det. Jo det er akkurat det du gjør. Du får den gleden av å ha laget en offisiell nFF! Det er en glory som jeg iværtfall hadde fått meg til å føle meg importent. Tenk det: Jeg, jeg er bedre enn de fleste her på forumet til å lage Wallpapers.

Jeg skulle så gjerne laget den selv, men jeg prøvde. Og mislyktes.

Sett på noe bra musikk å tenk kreativt med disse ordene i tankene "We'll steal your car, hack your creditcards, set yur house on fire and smoke your shit."

Hadem.