View Single Post
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg fokuserer ikke på de overvektige som har problemer tilknyttet sykdom. Jeg fokuserer på folk som er late og gir faen i kroppen sin.
Vis hele sitatet...
Sitat av Obster Vis innlegg
Hvorfor fremstiller du det slik at alle overvektige trøster seg med mat eller er psykisk syke eller har sykdom som gjør de overvektige?
Det er ikke denne gruppen jeg fokuserer på.
Vis hele sitatet...
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg fokuserer på de som trøkker innpå med drittmat og som ikke gjør noe med det. [...] Jeg fokuserer altså på de som ikke er syke, men som en dag blir det pga. fedmen.
Vis hele sitatet...
Sitat av Obster Vis innlegg
Føler du deg angrepet eller noe siden jeg velger å fokusere på de overvektige som ikke lider av sykdom?
Vis hele sitatet...
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg fatter ikke hvorfor dere forsvarer den gruppen jeg fokuserer på. Jeg har spesifikt sagt at jeg ikke angriper folk som er blitt overvektige grunnet sykdom.
Vis hele sitatet...
Sitat av Obster Vis innlegg
Nei, det vet jeg jo. Hva vil du frem til? De er nettopp de som eser utover jeg fokuserer på.
Vis hele sitatet...
Sitat av Obster Vis innlegg
Jeg fokuserer på de som gir faen i egen kropp og helse pga. godene de får.
Jeg fokuserer altså på de som gir blaffen. De som trenger et spark i rævva, og ikke et kyss på kinnet.
Vis hele sitatet...
Ja da, jeg skjønner hvem det er du fokuserer på. Det jeg lurte på var hva du skal gjøre med alt dette fokuset.
Sist endret av Samleieobjekt; 21. januar 2014 kl. 17:11.