View Single Post
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Quetiapin 25mg, ligger på høyreside for å ikke kjenne hjertebank. Dyna mellom låra, puta under hodet og høyre hånd en plass nært ansiktet. Venstre hånd nært skrittet, men ikke så nært at jeg slår meg i ballene når angstanfall kommer.

Går så igjennom en rekke angstanfall hvor jeg hopper i sengen og gisper etter luft før jeg til slutt sovner
Vis hele sitatet...
Helt likt som meg. Anfallene gikk over når jeg ble seponert fra seroquel. Det føles som om kroppen sovner før hjernen. Begynner å puste saktere, som om man sover mens man ennå ligger og tenker og tror man er våken. Skjedde vanligvis en 3-4 ganger per kveld for meg...

Opp og hoppe i full panikk bortover gulvet og hive etter pusten hver bidige kveld..

Ingen lege eller psykiater gadd å forklare meg hvorfor eller om det var farlig. Det er fordi de har ikke peiling - skummelt å tenke på. Men det var ikke noe å bekymre seg for, nei, bare hiv innpå flere piller...

Antipsykotiske stoffer er nåtidens lobotomi.
For dere som så nrk-innslaget om Lier sinnsykehus... Om 20 år eller mer, så kommer psykiatriens talsmenn til å stå og svette og bortforklare seg på dagsrevyen på nøyaktig samme måte.
"Vi visste jo ikke bedre"

Jeg er bare glad jeg slapp å utvikle tardiv dyskinesi, diabetes eller andre vanlige, irreversible bivirkninger.


Men ja, jeg sover slik du gjør.
Sist endret av TrippyKing; 11. april 2018 kl. 10:50.