View Single Post
Trådstarter
13
Prata med legen i dag og han sa Modafinil står på A-lista over harde drugs og KAN men må ikke nødvendigvis ha noen bivirkninger. Han er en fornuftig kar og ville til bunns i hva det var som skapte stress og konsentrasjonsproblemer.

Jeg har tross alt familie så han sa at Amfetanminlignende produkter kan utløse psykoser, men ikke nødvendigvis. I tillegg hadde han erfaring med folk han selv kjente som mistet en del empatiske evner og ble veldig egoistiske etter å ha brukt slike preparater. Han var mer opptatt av å skape fred og ro i form av sykemeldinger og andre ting enn å gå for dette. I verste fall som han sa så kan du ende opp på Dikemark om du ikke tåler dette og det er en litt høye pris når man har familie å ta vare på. Vi hadde en klok og fruktbar samtale der han ville inn til roten til stresset framfor kun å fokusere på å gå rett på amfetaminpreparater. Jeg synes han var reflektert og hadde gode argumenter.

Tror jeg står over inntil videre, men takk for alle som har bidratt tips her. Kan hende jeg