View Single Post
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Problemet med voldtekt er jo at alt for mange jenter gjerne kan beskylde gutten for voldtekt - selv uten at han har gjort det - så det er et kort jenter har, voldtektskortet - ikke kan en motbevise det så lett heller.
Vis hele sitatet...
Enig, virker for meg som endel kvinnfolk har jævla lett for å dra det kortet med engang de angrer seg e.l. Det er så patetisk å latterlig at jeg spyr. Noen personer må lære seg å stå for hvem de har pult.

Personlig er jeg ganske sikker på at jeg ikke hadde fått en stor psykisk knekk om noen tafset meg på kuken, jeg hadde klikket når jeg våknet. Var det en fyr hadde det blitt kela, en dame ville fått huden full, å æ e norlænning å kan riv kjeft. Sannsynligvis hadde jeg fått litt større traume om det var penetrering innvolvert men da hadde det blitt juling samme hvem det var. Men at andre hadde følt seg mer krenket kan jeg lett forstå, men tror ikke jeg hadde bllitt spes stresset av litt tafsing.

Men det er sykt lavmål å drive å tafse på folk uten dems viten/vilje. Forstår ikke hvordan slike folk tenker.

Vi lev i en sjuk sjuk verden!