View Single Post
Jeg opplevde akkurat det samme i natt. Jeg kunne se med øynene lukket på et mørkt rom og ble veldig forskrekket, jeg skviste sammen øyelokkene fordi jeg trodde det ikke selv en gang. Og jeg driver ikke med lucid dreaming. Jeg vet ikke hva det er en gang, så jeg googlet med en gang; "se med øynene lukket" og registrerte meg her da jeg fant en post om det.

Jeg så bevegelsene, jeg så da jeg snudde på hånden, tok den vekk og så tok den nærmere.. at jeg åpnet og lukket hånden osv.. Alt var svart men jeg kunne se hendene og omgivelsene som et mørkt sølvaktig "lag." Men så ble det delt et sted på midten hvor det var et annet "lag". Hehe, helt sykt. Skal eksperimentere med dette fremover ja! Det som var dumt var at jeg åpnet øynene og da kunne jeg ikke "se" lenger.

PS: Har dere merket at når dere blir veldig eksponert for lys og lukker øynene så er det noe som blinker der eller skinner enda. Man ser liksom innsiden av øyelokkene, eller whatever det er. Virker som dette "skygget" for det jeg "så". Altså da jeg åpnet øynene ble jeg eksponert for litt lys, for det var ikke helt svart i rommet, det var "bittelitt lys fra månen ute eller noe. Kanskje det lyset ble for sterkt. Vet ikke.. At det var derfor jeg ikke kunne "se" gjennom øyelokkene lenger. Bare en teori.
Sist endret av NeW3D; 19. november 2012 kl. 06:09.