Tråd: Poker
View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Letteste å lese rundt bordet du da.
Byr du, folder jeg.
Vis hele sitatet...
Såklart, man må variere spillet litt. Spiller man på microgames så trenger man ikke bry seg, siden folk er med uansett hvafaen man gjør. Spiller man på vanlige spill så burde man spille tight/agressive, men spille på et par drittkort bare så folk ikke vet helt hvor de har deg. Det har rett og slett med øving, og å lære seg å lese motstanderen å gjøre. Spiller man bare på micro-bord så er det cirka umulig å lese motstanderen, sida det er så lite penger at de ikke bryr seg og spiller på nesten alt.

Sitat av Bombasa Vis innlegg
Og det å spille på flere bord anbefalles ikke for en nybegynner. Sett deg ned på et bord med en behagelig innsats og kos deg. Ikke stress og ikke tilt. Beste tipset jeg kan gi.
Vis hele sitatet...
Flere bord anbefales såklart ikke i starten, men som jeg forsto så har OP spilt en lengre periode, og kan gjerne prøve å multi-table litt hvis han har lyst til det. Er man god så er det en god mulighet til å tjene litt ekstra. En man dårlig, så er det en god mulighet til å tape enda raskere.

Og som han sa, ikke tilt! Får du en flush og taper sinnsykt mye, ikke klikk mongo og gå all in på alt bare fordi du vil vinne tilbake det du har tapt. Ikke tap på en dårlig flush i det heletatt, les bordet hele tiden, les spillerne og finn ut hva de har før du better stort.