View Single Post
Sitat av vephoria Vis innlegg
Jeg har sakt at jeg ikke prøver å bevise noen ting, men å dele min erfaring med akkurat dette. Greit det ikke er bra nok for deg eller hvem det måtte gjelde, grunnen til jeg skriver er å hjelpe trådstarter. Igjen har ikke ikke hevdet å ha bevis for noe som helst. Jeg hevder at dere ikke har beviser, men ja de kritiske argumentene er solide rundt selve certo. Likevel sverger mange på at den fungerer, ikke bare en men flere ganger.

Jeg har ikke påstått noe om hvordan certo fungerer eller at det faktisk har noen innvirkning på prøven. Jeg sier jeg har brukt det som kalles for "Certo-metoden." Det er jo logisk at det er selve utvanningen som gjør at man består.. ;p

Jeg tror at hvis du følger den oppskriften jeg skrev ovenfor, har du større sjangs for å bestå. Science is a bitch, if you can read.
Vis hele sitatet...
"So, most people who pass using certo are passing because they are diluting and adding fiber to the dilution process."
Hva tror du de andre gjorde? satt på ræva og drakk 10l certo hver dag?

Som du ser så står det klart og tydelig at det er pga vann og fiber, så kommer alle de andre tingene folk gjør for å bli cleane i tillegg til dette igjen.
Som å trene og spise sunn mat uten fett (slik det står i ABSOLUTT ALLE LIGNENDE TRÅDER)
Som sagt også skrevet veldig forståelig i forrige posten, Certo har ekstremt lite til ingenting å gjøre med saken.

Certo har null virkning på urin uansett hvilken vei du prøver å vri å vende på det og er noe du virkelig bør klare å forstå, certo har kun effekt på avføring, altså bæsj, thats it.
Certo vanner ikke ut urin på noen som helst måte, vann gjør.
Utvanning har ingenting med certo å gjøre heller.

Hvordan og hvilke ingredienser er det liksom som gjør deg clean?

Fortykningsmidler( e1442, e440, e415, e412), sukker, konserveringsmiddel (sorbinsyre).
For det er nemlig ingen av disse.

Hydroksypropyldistivelsesfosfat (e1442)
Hydroksypropylstivelse og hydroksypropyldistivelsesfosfat, kjemisk modifiserte stivelser som benyttes i næringsmiddelindustrien for å bedre produktenes konsistens. Eksempler på anvendelse er som fortykningsmiddel i sauser eller som bindemiddel i farser. Modifiserte stivelser brytes ned i fordøyelsen på samme måte som annen stivelse. Kodenummer henholdsvis E1440 og E1442.

Pektin (e440)
Pektin regnes som et karbohydrat og er en sammensetning av en gruppe polysakkarider. Som næringsstoff regnes det å være et kostfiber, og brukes ofte i matlaging for å blant annet tykne marmelade. Den brukes også i enkelte typer margarin.

Xantegummi (e415)
Er et polysakkarid med et bredt spekter av anvendelser, inkludert som et vanlig matadditiv. Det er et kraftig fortykningsmiddel, og har også bruk som stabilisator for å hindre at ingrediensene separeres.

Guarkjernemel (e412)
En genial tilsetning som gjør deigen mer smidig og lett å jobbe med. Guarkjernemel (E412) er tillatt brukt i Norge som fortykningsmiddel og stabilisator i bakverk og andre næringsmidler. Er ikke lavprotein, men skal kun brukes i små mengder.

Sorbinsyre er en organisk syre som forekommer naturlig i for eksempel rognebær, jordbær, kirsebær og tomat, kjemisk formel C6H8O2. Både sorbinsyre (E200) og saltene kaliumsorbat (E202) og kalsiumsorbat (E203) brukes som konserveringsmiddel. Sorbinsyre er særlig effektiv mot gjær og muggsopp og brukes i sure produkter som leskedrikker og vin, syltetøy og marmelade. Sorbinsyre inngår i det normale stoffskiftet og har ingen helsemessig negative effekter for andre enn overfølsomme personer, der de kan gi hudirritasjon.

So please, fortell hvordan certo fungerer og hvilke av disse ingrediensene som får urinen til å bli clean.
Sist endret av Slæsken; 31. august 2017 kl. 19:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.