View Single Post
Sitat av vephoria Vis innlegg
Har ikke sakt at certo har noe innvirkning. Jeg sier jeg bruker det fordi jeg det var instruksjonene jeg fikk. Har ikke tenkt til å ikke ta det, for å prøve å få noe indikasjon på om det har effekt, når jeg består med oppskriften jeg kjører.

Er det noen som er påståelig her så er det du, hvis du konsentrerer deg litt når du leser hva jeg skriver så ser du at jeg informerer igjennom måten jeg skriver på at det er subjektivt. Om du tolker det som at jeg prøver å presentere fakta og bevise det uten referanser til vitenskapelig forskning og blir frustrert av det, er ikke det mitt problem. Det er bare min erfaring med det. Det er bare min erfaring med det. -Sånn nå har du i hvert fall lest det.

Igjen, ja det er farlig å for mye drikke vann, og ja metoden jeg bruker består av å drikke mye vann. Metoden kan være farlig, det gjøres på eget ansvar. Noe mer som trengs å tilføyes her? :P
Vis hele sitatet...
Har ikke påstått noe som helst, jeg har kun kommet med fakta som du er for blind til å se
Du har ikke kommet med et eneste bevis på at dette skal funke på noen som helst måte annet en "Det funka på meg 5 ganger og det funka på kompisene mine" som ikke er troverdig for fem flate øre.
Har presentert fakta på fakta jeg, noe du tydelig ikke klarer å lese og videre fortsetter å påstå at dette har funket på deg og dine venner.

Hvor mange ganger må det egentlig bevises for deg at certo har null virkning på urin?
Fordi det eneste du gjør er å fremstå som en kronidiot som har null peiling på hva han snakker om.

Så igjen, slutt å spre idiotiske myter som ikke funker og som kan ende opp med å fucke opp for noen som tror det funker pga en idiot sier at det funka på han og venna hans.