View Single Post
Sitat av brvkernavn Vis innlegg
For certo-metoden, må det være flytende, eller fungerer det med denne (pulver?)?
Vis hele sitatet...
Den du har linket er den jeg har brukt, og det har gått fint.

Det jeg gjør før jeg skal ta prøve:

2 dager før prøven tar jeg daglig anbefalt dose (+ litt ekstra) med kreatin-monohydrat, doserer frem til morgenen jeg skal ta prøven.

4 timer til prøve - Bland ut certo fruktpektin i energidrikke, drikk dette og svelg 5 stk b-multivitamin (må inneholde Riboflavin).

Drikk 0,5-1l vann i timen, drikker også mer energidrikke for hyppigere vannlating og påfyll av elektrolytter.

Uriner gjerne 5-10 ganger før du drar og tar prøven.

Når du tar prøven, la det første av urinen gå i toalettet, så urinerer du det du kjenner er "midt-strømmen" i koppen, for og så slippe resten ut i toalettet.

Ikke at jeg vet om det har noe å si, men jeg prøver å tisse rett før jeg skal ta prøven, så drikker jeg litt mer slik at urinen ikke har vært lenge i kroppen min og blir skitten.


Hva de forskjellige tingene gjør(ut ifra det jeg har lest..):

Kreatin supplementering - øker konsentrasjonen av kreatinin i urinen, denne konsentrasjonen brukes for å måle hvor vannet/utvannet
urinen din er. Får du for lavt nivå, under 0,2 mol/l (kan hende jeg bruker feil måleenhet her.) Jeg har lest mine prøveresultater og der har jeg ligget på 0,2-0,3 så er akkurat innenfor her.

Riboflavin - Gir urinen en gul/grønn farge, selv om du urinerer helt gjennomsiktig urin og fortsetter å drikke vann, vil urinen bli farget igjen i mange timer hvis man inntar dette.

Energidrikke - Inneholder elektrolytter og koffein. Bra for å motvirke overhydrering og gir veldig økt vannlatning som er greit fordi man vil urinere så mange ganger man kan før man tar prøven.

Vann - Det viktigste, tynner ut konsentrasjonen av thc metabolitter i urinen. Slik at man havner under "positiv-grensen".

Fruktpektin - Står teorier om det her i tråden du kan lese.

Ingen vitenskapsmann men dette har funket for meg og de jeg kjenner, har til nå ikke hørt fra noen bekjente om at det ikke fungerer. Jeg mistenker de som feiler når de gjør dette enten har veldig høy thc-syrekonsentrasjon i seg, eller ikke drikker nok vann og urinerer hyppig nok før de drar og tar prøven. Min teori er at det er en blanding av de to som gjør at de feiler.