View Single Post
Sitat av Slæsken Vis innlegg
Ville ikke satses på at "certo-metoden" fungerer da det bare er en "stonermyte" som alt annet.
Du vil også få akkurat samme effekt av å spise mye fiber som med certo.

There is a common assumption among stoners who use this fruit pectin based method that the pectin coats the insides of your stomach and more importantly urine bladder, blocking THC or other toxins from entering your urine temporarily.

There’s very little, if any, evidence behind this however and I’m not entirely sure where this claim originated.

http://thcclean.net/certo-drug-test-method/
Vis hele sitatet...

Helt enig at man ikke burde stole for mye eller kanskje i det hele tatt på "certo-metoden". Det er ingen bevis for at det funker, men har personlig brukt den med 100% success og det har mine venner også. Det mest utrolige tilfellet, som overbeviste meg om at dette må være noe i, var da min venn som røkte hver dag pisset rent på laboratoriumet neste morgen. (Røkte som vanlig kvelden før). Han bestod og fikk beholde sertifikatet sitt.

Før dette hadde jeg alltid avvist slike ubekreftede metoder, men det virket for meg og. Min personlige mening om "certo-metoden" er at inntak av vann og veldig hyppig urinering før man drar og tar prøven er nøkkelen til det hele, for å tynne ut thc-syrekonsentrasjonen i urinen så den havner under "positiv-grensen". Husker man å innta kreatin i dagene før så vil kreatinin-konsentrasjonen i urinen også være godkjent.

Har brukt denne metoden rundt 5 ganger og det har gått fint.
Sist endret av vephoria; 31. august 2017 kl. 10:45.