View Single Post
Trådstarter
22
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Det virker som om du tror du har noe eierskap over denne tråden. Det har du ikke. Du posta dine innlegg åpent på et diskusjonsforum. Derfor må du nesten forvente en diskusjon. Når du ytrer dårlig begrunnede anklager som du hverken gidder å følge opp eller forsvare, så må du regne med å møte ganske krass motbør. Dersom du ønsker et ekkokammer med ja-mennesker, så må du finne deg et annet forum.
Vis hele sitatet...

Det var aldri min intensjon å få det til å fremstå slik. Marlboro kom med sitt synspunkt, noe som jeg ikke har noe imot. Tvert
imot setter jeg pris på innlegget hans, selv om det ikke er alt jeg er enig i, så respekter jeg at folk har ulike oppfatninger. Selv
om det var enkelte ting som ikke hadde så mye med diskusjonen å gjøre føler jeg. Uansett er alle synspunkt velkommen i tråden,
og det er, som du er inne på, et diskusjonsforum. Og da må alle meninger med i "regnestykket"
Selv om jeg ikke har lest gjennom retningslinjene på freak.no, så håper jeg at i en debatt så burde selve tema være diskusjonen, og
ikke personen som starter den. Når det er sagt kan jeg i evt. fremtidige diskusjoner prøve så godt jeg kan å være så konkret som
mulig i forhold til det som diskuteres, spesielt når jeg har startet tråden.

Sitat av *pi Vis innlegg
Lurer også på hvilket grunnlag du har for å mene det er et økende problem. Jeg KAN ta feil her, men noe sier meg at du ikke har vært i arbeidslivet i 50 år. Er du vitne til mer korrupsjon i jobben din nå enn da du jobbet på Narvesen i helgene på ungdomsskolen?
Vis hele sitatet...

Jeg er forholdsvis ung heldigvis. Likevel er det et sammen sammendrag av mine inntrykk, det jeg har lest,
i samtaler med andre, at korrupsjon er verre den dag i dag enn for eksempel 25 år siden. Jeg presiserer at dette er mine meninger,
og ikke noe jeg prøver å prakke på andre. Å være mer konkret i hva som har skjedd uten å avsløre min identitet, blir litt vanskelig.