View Single Post
Takk for støtten alle som har svart i tråden.

Sitat av Ersvett Vis innlegg
Uten at jeg har noen erfaring med H - eller for den saks skyld andre stoffer enn alko og weed - tør eg påstå at det er det mentale alt står og faller på. Er dette noe du kjenner deg igjen i?
Vis hele sitatet...
Det mentale er helt klart det viktigste. Alle knarkerne du ser på gata har vært clean i en ukes strekk, og da er det fysiske over.

Sitat av Ersvett Vis innlegg
All creds til deg for åpenheten og det faktum at du valgte å dele dette med oss. Jeg ønsker deg lykke til, og håper du finner lykken(e) i livet ditt, uansett hva det måtte være. Er heroin det eneste du tror vil gjøre livet ditt bedre, så kjør på.
Vis hele sitatet...
Å deale og bruke heroin virker mye mer lukrativt enn en 8-4 jobb akkurat nå værtfall.. Jeg får se hva fremtiden bringer.

Sitat av Ersvett Vis innlegg
Jo btw, lyst til å skrive et lite innlegg angående rushistorien din? Hva som fikk deg til å starte, hva du har brukt og hvor lang tid det tok før du begynte på et nytt drug, osv. Hvis dette blir for mye så fuck it. Bare post noe, digger åpenheten din. Du er et bra menneske uansett hva faen folk måtte si om deg. Sånn, ferdig.
Vis hele sitatet...
Hadde noen psykiske problemer som helsevesnet ikke greide å fikse, så etter 3 år tenkte jeg fuck it og stakk ned i byen for å hooke hvasomhelst. Første mnd gikk det i benzo, neste hero, neste mnd skjøt jeg det. Var ganske bevisst med andre ord.. Tok ikke mange ukene før jeg ga opp å prøve å bruke sporadisk, og heller bare kjørte på hver dag mens jeg ga helt faen.