View Single Post
Begynner å bli lei av å bruke alle pengene mine på dette her, så nå ønsker jeg virkelig å slutte. Skal kjøpe en god del Subutex straks, og håper jeg har kjøpt min siste bag med heroin som avhengig. Hvis jeg kjøper for 1000 kroner går det max 2 dager før det er tomt. Ikke fordi jeg trenger å sette 4 skudd på en dag, men så lenge jeg har, greier jeg ikke å holde meg unna. Har også blitt jævlig mye mindre forsiktig angående "injiserings-etikkete", i går slang jeg oppi litt knust Imovane etter jeg hadde kokt opp, og tok i bruk en gammel nål etter å ha skyldt den så godt jeg kunne.. Og da var jeg ikke syk en gang.

Ellers så går det helt greit med meg, jeg søker jobber som bare det, og har ingen problemer med å showe up på praksisplassen/matbutikken jeg er på. Faktisk er det enklere å komme meg opp om mårran, da jeg tross alt bruker den ultimate søvnmedisinen og jeg har store søvnproblemer. Er ikke blitt noe verre psykisk sett enn jeg var før. Skulle nesten ønske jeg hadde noen saftigere nyheter å komme med, men det har jeg altså ikke.
Monoxide:
Hvordan er opplevelsen for en som har vært sprøytenarkoman å røyke/sniffe heroin istedet for å sette sprøyter? Må du ha ekstremt høy dosering eller er ikke den "gode" rusen der ved røyking? Hva gjør du på om dagene? Har du noen nyttårsforsett? Noen mål fremover?
Vis hele sitatet...
Jeg har alltid vært elendig på å røyke hero, så jeg har aldri fått god rus av det. Har kun brukt det for å bli frisk når jeg ikke hadde sprøyter tilgjengelig. Jeg vet ikke hvordan sniffing er nå i forhold til før, og jeg ønsker ikke å sløse så mye som et korn på å finne ut av det.. Målet fremover er å bli clean, trene og få ordentlig jobb. Tragisk som det høres ut har jeg også lyst til å ha et casual forhold til heroin når abstinensene er long gone. Siden jeg nå vet (noe av) hvor kjipt det er å være avhengig føler jeg at jeg faktis vil greie å nekte meg å bruke mer enn 1 dag på rad.

Neste gang jeg er innom denne tråden er det forhåpentligvis for å si at jeg har vært clean for opiater i noen uker, peace.