View Single Post
Var litt i tvil om jeg skulle gidde å engasjere meg i denne diskusjonen, siden den er ekstremt forutsigbar og gjennomsiktig.

Sitat av Oshugon Vis innlegg
Det er ikke så rart at det utvikler seg et hat mot visse menneskegrupper når statistikken viser det samme om og om igjen. Men det er alikevel helt feil, det er synd at så få ødelegger for så mange.

Disse episodene er jo bare en av tusen, jeg har selv vært vitne til lignende mange, mange ganger i forskjellige situasjoner så det er egentlig ikke noe nytt. Hadde det bare vært èn episode hadde jeg vært enig med deg, og hva har høyreekstreme med saken å gjøre?
Vis hele sitatet...
Det er ikke noe nytt under solen dette nei. Og handlingen og filmingen er rimelig ekstrem. Jeg syns like vel det er veldig rart at det utvikles hat mot hele menneskegrupper på grunnlag av et lite representativt utvalg og hendelser. Mener dere virkelig at disse hendelsene er representativ for en spesiell gruppe mennesker? Hvilke isåfall?

Sitat av Oshugon Vis innlegg
Å bruke frie ord som kilde er dumt, de grenser til å være nazister/rasister. (http://www.vg.no/nyheter/innenriks/k...im/a/23665269/) Jeg synes det er bra at politiet faktisk påpeker dette, da en svært høy anndel av slike hendelser kommer fra en folkegruppe(r) som tydeligvis har et annerledes syn på ting enn nordmenn flest.
Vis hele sitatet...
Så ut fra dette trekker du at hele denne "folkegruppen" har de samme holdninger og handlinger? ALLE?

Jeg var såvidt innom frie ord, og skumleste "om oss". Og så tittet jeg på "nyhets"området til venstre på siden. Veeeldig forutsigbart og snevert i mitt syn. Men for all del..