View Single Post
Sitat av mollymus Vis innlegg
Forresten, hvordan reagerer folk med ekstremt hat mot innvandrere etter denne saken? Jeg bor ikke i Trondheim og har ikke fått det med meg. Har det vært motreaksjoner med vold mot innvandrere el.l.?
Vis hele sitatet...
Hei.
I Trondheim har det ikke enda vært noen fysiske reaksjoner mot innvandrere, men slike reaksjoner som blant annet denne videoen: https://www.youtube.com/watch?v=jRp7ojy22Rg

I tillegg til dette blir også episoden diskutert kraftig overalt, hvor gjerningsmannen blir hengt ut direkte og offentlig på Internett.

Jeg legger kun frem det jeg vet, og holder meg unna synsing og diskusjon av dette emnet. Det er noe jeg har valgt å gjøre siden vi begynte å diskutere asylpolitikk. Mitt synspunkt på mennesker er nemlig helt nøytralt, uansett om de er svarte, hvite, døve, blinde, mongolide, tilbakestående ++++, behandler jeg ALLE likt, så da synes jeg det er bedre at noen som faktisk har meninger om politikken ytrer dem.

Jeg kan også si at jeg mener at ingen burde ha gått til vold, og at alle som er med på videoen bør bli dømt. Offeret kunne på mange måter ha unngått å bruke vold blant annet. Og gjerningsmannen? Ja, det er jo et annet spørsmål....
Sist endret av HighAtBirth; 23. april 2016 kl. 16:32.