View Single Post
Sitat av Xasma Vis innlegg
Som påpekt i første innlegg, så er hva du stemmer ikke indikativt for at man skriver propaganda for det man leverte på en stemmeseddel.
Vis hele sitatet...
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Det er bare å se på propagandatullet på NRK som het "Dalen vår" fra grouddalen. Der ble alt fremstilt som et perfekt multikulturelt samfunn, til tross for at det var så langt fra sannheten som man kan komme.
Vis hele sitatet...
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Statsfinansiert propaganda er hva jeg kaller det. Hva kaller du det?
Vis hele sitatet...
Vel, der gjør du nettopp som jeg har sagt, selv om du prøver å benekte det. Jeg vil også kalle det horribel dømmekraft å gjøre det som de gjorde der. Men jeg kan ikke uten å snakke med journalisten eller redaktøren som tok avgjørelsen lese tankene deres og vite deres intensjoner, som du mener å kunne gjøre. Hvis du har en kilde på en uttalelse fra NRK der de bevisst ikke bruker det fordi de har en politisk agenda er jeg veldig interessert i å se det. At det ikke passer inn i bildet de vil male i én sammenheng beviser ikke dette.

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Det at media i blant kommer med artikler om dette er en nødvendighet, da å legge totalt lokk over slike saker alltid ville ført til enda mer skepsis til norsk media. Dette har dog foregått i et par tiår, kan du vise meg veldig mange andre saker opp gjennom disse årene som har tatt for seg denne problemstillingen?
Vis hele sitatet...
At forskjellige medier avdekker hverandres usunne tendenser er ikke et sykdomstegn, det er et sunnhetstegn. Det betyr at mediene korrigerer hverandre og har hver sin agenda. De plassert på høyresiden korrigerer venstresiden, som ellers i samfunnet og er en god ting for begge sider, og i særs deg og meg i befolkningen.

La meg presentere deg et konsept: NRK har flere journalister og artikler, så dine enkelttilfeller er helt klart feil NRK har gjort, men de har mer å by på. Du kan ikke kun svartmale NRK uten å gå dem i sømmene og se hva de faktisk skriver over tid. Du har selv funnet der de feilinformerer, uten at vi kan si noe om intensjonene ved dette, helt uten videre. I alle fall ikke uten vill spekulasjon. Jeg kan fint finne lignende hos andre aviser om du skulle ønske det.
Kritiske til innvandring.
Kritisk til svensk innvandring
Publiserer tall om ikke-vestlige innvandrere.