View Single Post
Sitat av murloc Vis innlegg
Det er ikke noen tradisjon på freak for å diskutere med videoer. Det er nok litt av grunnen. Det er ikke ønskelig at hver eneste diskusjon skal reduseres til en tilfeldig video fra YT. Dersom du ikke kan argumentere for eller gjenfortelle det som er i videoen har du nok ikke så mye i debatten å gjøre.

Jeg begynner forøvrig å bli kraftig lei av måten innvandrerkritiske argumenterer på. Jeg er helt for innvandring, men jeg innser jo også at det kan oppstå problemer. Det er helt unødvendig å fremstille det som om folk går rundt i en naiv boble og tror alt er rosenrødt.

Men evt. problemer er ikke i nærheten store nok til å gjøre meg verken redd eller skeptisk. Bråk fra guttegjenger i skolen er ikke akkurat noe som ble oppfunnet av afrikanske immigranter. På min fars skole som gutt ble en gutt mobbet og banket helt til han knivstakk to andre elever. Dette var da på 70-tallet på bygda.

Dette er en grusom sak, men på ingen måte unik. Det er heller ikke noe som blir gjemt vekk i media. Dette leste jeg vel først om på VG. Å filme vold er noe som i større og større grad har tatt av mange steder i verden.
Vis hele sitatet...
Oi, her var det mye å ta tak i.
For det første blir man nesten alltid bedt om å komme med kilder. Da holder det ikke at jeg "gjenforteller" handlingen i klippet, men at jeg derimot publiserer klippet slik at folk får sett med egne øyne. Dette kan heller ikke avvises som "høyreekstrem propaganda" da filmen faktisk er produsert av dem selv...

Greie her var at dette var ingen "grusom sak", derimot en liten sak. Har selv sett titals langt grovere voldsepisoder fra innvadrere mot etniske nordmenn enn det her...
Problemstillingen som enkelte her ikke tør/vil ta tak i er at det er et faktum at vi i Oslo har haugevis med innvandrergrupper som går rundt på kveldstid og nettopp jakter på etnisk norsk ungdom som de kan rane eller slå. Det er et faktum uansett hvor mye man velger å benekte det.

https://www.youtube.com/watch?v=HOx6nfzrxFc
Sist endret av pkk1990; 23. april 2016 kl. 14:01.