View Single Post
Trådstarter
17
Hei Freakere! Trådstarter her igjen.
Folk må ta seg en bolle! Jeg skal simpelten koble av og på en lysbryter! Jeg trenger ikke kjøpe meg en håndbok på 500 sider... Jeg skal skru 2 skruer av og 2 skruer på med en oppdatert plasikk lysbryter til 100 kroner. Dere folk som ikke er interesserte i å hjelpe kan gå til et annet forum innlegg å drive med trollet deres der. Mitt inntrykk er at dere egentlig ikke vet noenting selv for å så sitte her å være bedre vitere. Tilbake til dere som faktisk er interessert i å hjelpe meg. Her har jeg bilde av kontakten lysbryteren går til. Ut ifra hva jeg vet så er det ikke noe mer som er koblet på denne lysbryteren enn den kontakten jeg har fjernet som er satt på i etterkant av alt annet. Bygget er fra 1974 ish. Har noen noe mer ide om hvilkene 2 som kan kobles sammen?

Lenger opp kan dere se lysbryter og kontakt jeg fjernet

Eller hva jeg skal gjøre med den tredje kabelen

[quote=Pdawg123;3706857]Hei Freakere! Trådstarter her igjen.
Folk må ta seg en bolle! Jeg skal simpelten koble av og på en lysbryter! Jeg trenger ikke kjøpe meg en håndbok på 500 sider... Jeg skal skru 2 skruer av og 2 skruer på med en oppdatert plasikk lysbryter til 100 kroner. Dere folk som ikke er interesserte i å hjelpe kan gå til et annet forum innlegg å drive med trollet deres der. Mitt inntrykk er at dere egentlig ikke vet noenting selv for å så sitte her å være bedre vitere. Tilbake til dere som faktisk er interessert i å hjelpe meg. Her har jeg bilde av kontakten lysbryteren går til. Ut ifra hva jeg vet så er det ikke noe mer som er koblet på denne lysbryteren enn den kontakten jeg har fjernet som er satt på i etterkant av alt annet. Bygget er fra 1974 ish. Har noen noe mer ide om hvilkene 2 som kan kobles sammen eller hva jeg skal gjøre med den tredje kabelen


Lenger opp kan dere se lysbryter og kontakt jeg fjernet
Sist endret av Pdawg123; 15. juli 2021 kl. 14:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.