View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stingray Vis innlegg
Jeg har ingen peiling på hvor farlig det er fysisk eller ikke, det får noen andre svare på. Mitt fokus har i utgangspunktet aldri vært å være fysisk avhengig. Jeg beklager at jeg må være den personen, men jeg har kun gode intensjoner. Basert på dine innlegg i denne tråden, viser du meg at du er godt disponert for å bli psykisk avhengig. Vær så snill og vær forsiktig!!! Jeg er fullstendig klar over at du tenker at du bare skal kose deg i et par dager og avslutte, det er helt greit! Jeg betviler ikke din vurdering, men jeg har også vært der selv. Jeg har trodd at jeg skulle klare å la være etter en bestemt periode. Det gikk skikkelig til helvete for meg.

Vær så snill, vær forsiktig! Dette er ikke noe leketøy! Jeg besvarer gjerne personlige PM uten å dømme deg i det hele tatt, alt jeg vil er å hjelpe deg med gode intensjoner!
Vis hele sitatet...

Takk mann Bruker benzo mot angst , det er ett helvete Fastlege vil ikke skrive ut , er ganske kjipt med angst etter mye cannabisrøyking , selv angst etter 2 år uten røykings