View Single Post
"Kan jeg inspisere munnen din?"
Hvis du blir spurt dette på en fest/klubb el. når du nærmer deg inn for å kysse, hvordan ville du reagert?

Jeg vet det er veldig rart å spørre om og kan ødelegge mooden, men god oral helse er veldig viktig for meg og er en dealbreaker om typen ikke har det.
Et simpelt kyss kan gå i noen tilfeller, men aldri klining.
Ettersom jeg jobber på tannklinikk og er tannpleierstudent har jeg sett en god del, både hos gutter og jenter i alle aldre, så tanken på å kline med noen jeg ikke har studert i munnen får meg til å grøsse litt. Man vet aldri åssen det står til.. Snusing og røyking er også dealbreakers for meg.
Å sjekke vil ikke ta så lang tid og kan bli gjort på en stimulerende/seksuell måte om typen vil det. Jeg vil titte på munnslimhinna, tannkjøttet, tenna, tunga og svelget etter sjukdom og renslighet, samt munnsår ol. på uttsida av munnen.

Hørt at noen gutter liker å bli inspisert.. Så ja, jeg er nysgjerrig åssen gutter ville reagert om å kunne kysse måtte de gjennomgå en liten oralsjekk
Det gjelder også hvis jeg skal ha sex, så må jeg "godkjenne/klarere" utstyret først óg. Alle har jo sine dealbreakers og for meg er dårlig hygiene nr.1, spesielt munnen og nedentil siden det er der man er mest intim med hverandre.

Å ha god oral helse stammer jo langt bak. Slaveeiere ville jo sjekke tenna før de kjøpte slaver. For sterke, sunne tenner tilsier jo langt liv og sunn kropp og livsstil. Om en person har mange fyllinger så er ikke det så attraktivt for meg, og det sier litt om personen og hans prioriteringer. Det kan bli kostbart å fikse på alt (om man er i et forhold/gift), som liksom er en unødvendig/unngåelig kostnad..

Jeg lurer også på om jeg er alene om dette, om det er andre som tenker/føler slik som meg.. ?